2011. június 11., szombat

Cserkós kendő!

Elkészült a Diószadizta fonalból Dodó cserkós kendője.:)Diószadizta fonal azt jelenti,hogy a vadiúj kiskutyám,egy 4hónapos magyar vizslagyerek Dió,megkaparintotta a gyönyörű kék gombolyagomat és elhúzta vagy 50 méterre.Ezalatt persze lebontott egy fél sapkát,de sebaj,mert helyette elkészült ez a szépséges kis kendő.Persze miután órákig bogoztam,kimostam..A cserkó már előbb elkészült jóval a kendő előtt,de valahogy egyik sapin sem találta a helyét.Hát erre a kendőcskére várt szerintem:),a gombhoz pedig Dodó ragaszkodott,nekem nagyon tetszik.:)
  Tegnap még azt hittem nem nekem való ez a blogírás,de ha órákig vagyok képes rizsálni egy kendőről akkor talán nekem is menni fog..Most,hogy kezdek belejönni,rakok is fel még képeket!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése