2011. június 29., szerda

Végre!



Végre..Ahogy ezt a szót leírtam,abban a pillanatban értelmét is vesztette..Ugyanis úgy akartam folytatni a mondatot,hogy VÉGRE EGY NYUGIS ESTE,nnna ekkor sírt fel Álmom,gondolom ellenőrzött,hogy meg vagyok e még..:)Aztán kb.2 perc szopi után vissza is aludt.Dodókám pedig a mesén aludt el,átvittem a "Tündérkuckóba":),remélem ott is marad reggelig!
                                           Jó éjt Drágáim!!

 Pótolnom kéne a sok elmaradásomat!:)
Kezdjük természetesen a horgolmányokkal!Arra vetemedtem ugyanis,hogy a Csajaimtól szülinapomra kapott Sziget jegy árából fonalakat rendeltem,(bárcsak tudnám,hogyan kell ide belinkelni Barka Fonalékat:)),szóval tőlük..Egyszerűen nem tudok betelni velük..Meseszép fonalak,nézegetem ,símogatom őket,tervezgetem,mit is kéne belőlük horgolni...


   Az "estitengerpartisétálósmagamratekerős" kendőnek álltam neki először,már fél gombócot elhorgoltam:),imádom ezt  a mintát.South Bay Shawlette a neve,a Horgo-blogon találtam.Nagyon jó horgolni,haladós,de azért nekem 2 gyerkőc mellett párszor vissza-vissza kellett bontani,mert elszámoltam magam egy-egy pálcával,de a maximalizmusom(mert olyanom is van,hehe:)),nem engedte,hogy hibás maradjon..Szóval bébik mellett nem egyszerű ez a HORGOLÁS hobbi..vagy nekem most már,bátran írhatom azt hiszem SZENVEDÉLY..Folyton horgolnék,de rá kell parancsolnom magamra,hogy más is van a világon..Pl.-Adj enni a lányodnak..-Adj enni/inni a kutyádnak.-Fordítsd már vissza a fiad (hasról hanyatt),nem hallod,hogy ott üvölt melletted??!!-rakj rendet,öltözz át pizsiből,vagy húzzál már aludni,és még sorolhatnám..:))Ki ne hagyjam Szerit,aki a férjecském,és meglehetősen furcsán néz rám, mikor nem tudom letetnni a tűt,de ő tudja ,hisz PlayStation függő ,hogy milyen is rákattanni vmire..De még nem látom szemében a megértést,nem mintha én érteném,hogy miért jó rajzfilmfigurákkal harcolni vagy épp kincset keresni..??
  A rózsaszín  sapit pedig több okból is azonnal (éjszaka) el kellett készítenem.Legfőképp azért mert ennek a fonalnak én vagyok a keresztmamija:),Barkafonaléknál a facebookon lehetett szavazni,hogy mi legyen az új fonalaik neve,és ez a szépség a "Balett" nevet kapta,az én ötleteb alapján!!:)Ezért is kedves a szívemnek,meg mert persze rózsaszín.Mi más!?:)Gyorsan horgoltam Dodó kis barátnőjének egy kis sapit szülinapjára,ami persze,hogy kicsi lett,így hát most ismét nálunk pihen a sapis dobozban.Gyártanom kell Mirának egy nagyobbat..
  Sok mindent akartam még írni,de leragad a szemem,aludnom kell,remélem,holnap tudom folytatni!Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése