2011. július 17., vasárnap

Az első!:)

      

   Gondoltam benézek a blogomba,nem is tudom hány nap után..éééés mit látnak szemeim,van egy ÚJ KÖVETŐM!!!:)Mégpedig olyan,akit személyesen nem ismerek!!Sosem gondoltam volna,hogy valaha idáig jutok ebben a blog-dologban,de ez,vagyis Ő most ellátott némi önbizalommal!!
        Üdvözöllek Macus,remélem tetszett az a pár kis bejegyzés,amit eddig olvastál,igyekszem a saját formámra gyúrni a blogomat,(mert ez még messze nem az igazi),de idővel talán olyan lesz mint szeretném..
       Macus,remélem még benézel!!:)

        Egy kis horgolás..


  Álmikámnak készül egy babatakaró,Barka fonalból (Kabala-Mediterrán).Imádom horgolni ezt a fonalat ,puha ,sztem nem is olyan vékony,pedig s-esnek van írva,ha jól emlékszem.A színátmenete pedig hosszú-hosszú  és szebbnél szebb árnyalatú.:)Ezen a képen mondjuk pont nem látszik a szép szín,de majd ha kész lesz a takaró,újra fotózom ,reményeim szerint alvó Álmival.:)

1 megjegyzés:

  1. Vikka!
    Örülök, ha örülsz! Így van ez, ha blogot írsz: előbb-utóbb jönnek a követők. Én a Fb-on alakult kis csoport kapcsán találtam rá a blogodra. Tetszik. Kíváncsian várom az új bejegyzéseidet.
    A takaró pedig igen szép már most is.:))

    VálaszTörlés