2011. július 7., csütörtök

Megálmodtam!Megcsináltam!


      Egy kis Dió.:)
Ítt feküdt a Drágám mikor kijöttünk a fürdőből..Csúnyán néztem rá,ennél jobban már nem tudott sunyítani.:)












  Most sok kép jön egy kis szoknyáról,ami most nagy kedvenc nálunk!
Gyönyörű élénk Barka fonalból készült,és ezt már az első bökéseknél láttam,hogy hogy fog kinézni.:)
Tudtam milyen virágokat szeretnék rá,szóval megálmodtam na!:)És ez tök jó..remélem sokszor kapok még így ihletet!!:)Olyan jó végre újra megszállottan csinálni valamit..pláne,ha egyszer addig csinálhatnám amíg meg ÉN akarom!!:)Mert most a gyerkőcök miatt csak perceim vannak a horgolásra..sajna.De lesz ez még így se!!:)








Ezt a blogszerkesztést még tanulnom kell.:(
Semmi nem oda kerül ahová én szeretném,úgyhogy a külalakért bocsi..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése