2011. július 20., szerda

Modellen

         Ígérem ezek az utolsó képek erről az együttesről..:)
Most épp volt kedve "dolgozni" a modellemnek..:)

      Az új "okos" telóm ebbe a kis tokba költözött.:)
Olyan jó ,hogy mikor elkezdek vmit horgolni,még nem is tudom,hogy fog kinézni.Egyszer csak munka közben elkezd lelke lenni a dolognak,és látom magam előtt,hogy milyen is lesz.Életre kelteni a semmiből-(ó ez nagyon csúnya kifejezés a szerelmetes fonalaimra:))-valami szépet,nincs is ennél jobb móka..szerintem.
   Ja, a háttérben Álmitakaró,még mindíg nem készen,mert mást kellett befejeznem sürgősen.:)
Még pedig Ezt!:) A fotó szörnyű,de a kendő szép ám!:)Mamimnak készült szülinapjára,egy nagyi mintás Gilice kendő,málna.szilvásgombóc,puszedli színekben pompázik.Nyami:)




7 megjegyzés:

  1. A kis modelled is tündéri!
    Sok szépet mutattál.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik!!! Főleg a szoknya-kalap páros :) és köszönet a gyönyörű modellnek!!!

    VálaszTörlés
  3. szoknya-kalapról készítesz leírást? :) fonalastul, tökéletes ez a színösszeállítás!

    VálaszTörlés
  4. Jaj, de jó, hogy megtaláltalak. A Barka oldalon már megcsodáltam a kis szoknyád, és most látom van hozzá kalapka. Édes benne a kislányod.

    VálaszTörlés
  5. talán most sikerül,ha igen elmegyek informatikusnak:)

    VálaszTörlés
  6. Na ez hihetetlen!!Én egyesegyedül több napi küzdelem után megtaláltam,hogy miért is nem tudok ide írni..de persze elmondani nem tudnám,hogy csináltam!!:)
    Szóval köszi lányok a sok dícséretet,nagyon jól esik!Kinyílik a világ számomra,hogy olyan emberekkel kommunikálhatok,akik értékelik a munkámat,és olyan lelkesek mint én, ugyan az iránt a dolog iránt.(Erről egy külön bejegyzésre készülök!:))
    Muzsi,egy kis türelmet kérnék a leíráshoz!Talán a hétvégén meg is lesz,akkor csak a kisebb gyerkőc lesz itthon,lesz talán időm!
    Zorka4,nézegettem a blogodat,és lám mit látok Waldorf babát!!Réges régi vágyam egy ilyet varrni Dorkámnak,ez a baba varrás dolog nagyon érdekelne,de nem hiszem,hogy van esélyem egy fél éves bébivel 3napos tanfolyamra menni..:(

    VálaszTörlés
  7. Miattam ne siess, van pár futó projektem :)))

    VálaszTörlés