2011. július 1., péntek

Újra reggeli próba!:)



    Tegnap,gondoltam megpróbálok reggel írni,hát nem sikerült..Talán majd ma..:)
Sok mutatni valóm van,kezdjük a virágokkal!
Íme,a "mamis kertem".A virágok többsége Gárdonyból,a mamimtól származik.
A "minimál "kertek is nagyon szépek tudnak lenni,de nem tehetek róla,nekem ez a KERT.Ezekkel a virágokkal érzem otthonosnak,nem pedig a mértani formákkal,centire megtervezett dolgokkal..

                                  Dió is velem gyönyörködött!Szerencséjére nem garázdálkodik nagyon a kerben.Eddig két sárgarózsát kóstolt meg,na és a pipacsokat tépázza,de azt nagyon..kb. két órát virágzik,aztán romokban hevernek a szirmok..:(Azért erre morc vagyok!    
Dodókámnak készül "valami":)
 Most pedig jöhetnek a horgolmányok!
 Ez a kis mütyűr pedig Dodó kis barátnőjének a szülinapi ajándéka.
Remélem tetszeni fog Neki!Nekünk Dorkával nagyon tetszik,a belevaló meg különösen!:)
  
Hát a kendővel itt tartok,szerintem jól áll a "Művésznőnek"!:)
De ez nem az övé lesz ám,hanem az enyééééém!!:)))




Rám várnak!:)Barkák!:)
(A teljesség igénye nélkül!:))




Álmi így játszik,ilyenkor tudok kicsit horgolni.Ez kb.10perc,aztán ki kell vennem mert már nem érdekes,aztán később megint jöhet a hinta-móka!:)
És most elmentem horgolni!!:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése