2011. augusztus 1., hétfő

Bagolymánia

Mióta varrok,horgolok,folyton baglyokba botlok.Baglyos táska,baglyos kulcstartó,baglyos sapi,baglyos babzsák...nem volt kérdés,előbb utóbb nálunk is fel fog tűnni egy nagyszemü baglyocska!:))Eddig az ihletre vártam,tudjátok,hogy mikor látom meg a mi bagolykánkat magam előtt!!Íme Álmos sapijára szállt az első!(Mert biztosan lesz még:))













Vezető hír!:)
Megszületett ennek a kis cipőcskének a tulajdonosa!!!Julcsi Baba tegnap reggel látta meg a napvilágot,anya is baba is jól vannak!!Rita anya most kicsit leteszi a horgolótűt szerintem!:)




Volt a hétvégén ált. iskolai osztálytali is Akarattyán.Álmit vittem magammal,egy angyal volt,mindenki imádta!:)Nagyon maradtam volna még ,jövőre már egyedül megyek!!



Még egy szuper dolog történt tegnap este!!
NYERTEM!!!
KicsiKató játékán!Még nem tudom mit,de igazából mindegy is,mert szeretem a munkáit nagyon!!Bárminek örülni fogok Tőle!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése