2011. augusztus 23., kedd

Ismerkedés a mohairrel..

Már alig vártam,hogy megérkezzen hozzám a Vattacukor nevű mohair fonal Barkáéktól.A színbe nagyon beleválasztottam,nekem ez az abszolút kedvenc pirosom a Szamóca!!:)Vattacukor   




A mintát Lover's knot stóla néven a Barka Horgolósuliban találtam itt    
Rettenetesen gyorsan lehet ezzel a minta-fonal párosítással haladni,súlytalan gyönyörűség lesz belőle,de sajna engem kicsit(tényleg nagyon kicsit) szúr...itt jön az a mondás,hogy:"A szépségért meg kell szenvedni..:)


Annyira örülök,hogy ismét lehet az üzletekben piros cuccokat kapni!Már ki is néztem az évek óta áhított piros ballonkabátot!!:)) 

Visszatérve a fonalra,a bejegyzés címe kicsit csalóka,ugyanis ezer éve már KÖTÖTTEM mohairrel,
egy pulcsit,ami végül soha nem készült el,ki is lomtalanítottam..de ehhez a fonalhoz nem is hasonlított,szúrt nagyon és nem volt ilyen puhaság..
Bontani ezt ugye nem nagyon kell,Vattacukor utálja a bonást,én egyszer azért kipróbáltam,szakadt:)
Ja,és először csak próbaképpen kezdtem el horgolni ezt a mintát,azért lett sál méretű,de nem tudtam abbahagyni,egyszer csak már magát horgolta!!:))A sál nőtt és nőtt,a gombolyag meg maradt ugyan akkora!:))Bárcsak minen fonal ilyen lenne!!:)

4 megjegyzés:

  1. Ez gyönyörű! Nagyon ügyes vagy! És a színét is nagyon eltaláltad! :D

    VálaszTörlés
  2. Wow! Nagyon szép! Ez a szín, nagyon könnyednek látszik!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez az munkád is. Nem is gondoltam, hogy a Vattacukor ilyen jól kiadja ezt a mintát. Tervben van nálam is a minta és a fonal is...

    Nem szúrós a fonal, és nem szöszöl? Boleróra gondoltam, a képeidet csodálva...

    VálaszTörlés