2011. augusztus 11., csütörtök

Közös takaró projekt

Nálam is elkészült 3 blokk!Klasszikus nagyi minta,bár megvan
nekem is a 200 blokkot tartalmazó könyv,de sajna Álmi mellett
most esélyem sincs mintáról horgolni,folyton rajtam lóg,és most kezd ülni,állandóan figyelnem kell,hogy ne boruljon fel..

Maradék Barka Gilicéből készültek,a zöld szélű kicsit kiborított,ugyanis 9 pálcányi hiányzott a puszedli színből,így zöld lett..Persze,hogy az lett a legszebb..:)









Ő pedig az új projektem,áldom magam,hogy belekezdtem!

Pontosan 2 napig bírtam e nélkül a minta nélkül,úgy, hogy utáltam már az enyém befejezésénél.:)
Ez viszont Kabala fonal 4es tűvel,nem Limonádé 3.5essel..óriás különbség!!Ezt imádom!:))Tegnap este kezdtem el,szerintem nem horgoltam egy órát,és ekkora már!:))Dorkáé lesz ,mert ahogy meglátta rajtam a "Szirént ,jött is :-Anya ugye nekem is horgolsz ilyet???:)) Én:-Hát persze!!..Meg van mi lesz a "Mignon-ból!:))

2 megjegyzés:

  1. Szép lesz! Én is Kabalát horgolok, nagyit, alkonyatból, grillázsból, és elkezdtem a tuttifuttit is.
    Ezt a mintát is próbáltam, de merev lett, valamit változtatnom kell majd.
    Limonádét majd kötni akarom.
    Nálam kendős korszak van :)

    VálaszTörlés
  2. Nálam már tavaly ősszel is az volt,csak akkor még bolti bénaságok lógtak a nyakamban!Most viszont olyan jó ,hogy lépten-nyomon megdícsérik és én mondhatom,hogy:Én csináltam!!Büszke vagyok magamra,mert tavaly ilyenkor még lövésem nem volt a horgoláshoz!!:))

    VálaszTörlés