2011. augusztus 27., szombat

Német szajré:)

Férjecském hozta nekem Németországból ezeket a finomságokat!!Mit fogok én ebből kihozni??



Hát ez a sapi sikerült elsőre:

Szóval ez merinoi gyapjú fonal,de nem az igazi...amikor megláttam,azt gondoltam,pihe-puha selymes tapintású lesz,de nem.Sajna elég merev és kicsit szúrós.Viszont vicces volt vele dolgozni,na és elég gyors.35m és 50g egy gombóc,a sapihoz kellett 2gombolyag...a maradékból majd még kitalálok valamit:)A piros-fehérből azt hiszem egy sál lesz nekem,a leendő piri kabimhoz!:)Mi mást is horgolhatnék kánikulában,mint extra meleg gyapjúcuccokat!!:))


És itt van a nyereményem KicsiKatótól:

Örülök neki nagyon,de még nem tudom mit fogok benne tartani..hát nem sminkcuccot az tuti:)
És a késedelmi pótlék:)
Kata,remélem nem gáz,de ez jobban tetszik,mint a neszeszer,egyszerűen azért,mert ez annyira én vagyok!!:))Elképesztő,mennyire eltaláltad az ízlésemet!!Nem bírom ki,hogy ne hordjam,és imátkozom,hogy Álmi fiam le ne tépje a nyakamból!:))Köszikösziköszi!!!

2 megjegyzés:

  1. Dehogy baj, igazán nagy bók, mert a neszeszer személytelen ajándék volt, előbb volt kész, mint hogy gazdát talált volna, a nyaklánc előtt viszont sokáig nyomoztam utánad, kerestem rólad képeket, hogy milyen is legyen... Szóval nagyon-nagyon örülök, használd egészséggel! :))

    VálaszTörlés