2011. szeptember 6., kedd

Még mielőtt...

..megszületett volna ez a blog,akkor horgoltam ezt a pár sapit és csecsebecsét.Gondoltam megmutatom,alig hagytam ki egy két dolgot,de majd még azokat is felteszem,ha lesz időm.:)A fotók megint rémesek,egy-két kivétellel,de Álmika ma sem hagyott dolgozni..:)Elkezdett mászni a Drágám!Folyton megyek utána..

Barka Gilicéből
 Még Álminak készült,de nemis volt rajta,úgyhogy ma "lányosítottam",ezzel a kis virággal,ami már rég kereste a helyét..

Barka Gerlepár
 Ez az egyik kedvenc fonalam,bambusz és pamut,imádnivalóan selymes..(fotó széngáz):(


Kitűzők,hajgumi,hajcsat,és egy anya-lánya karkötő..szeretek apróságokkal bíbelődni...és ha még időm is lenne..hm..:)
Ez a rózsaszín az egyik legsikerültebb sapi.Nem is kell rá semmi,így is szuper.Dorka "epersapinak"hívja..(Kár,hogy ez a kép is béna,de ha most nem teszem fel,soha nem lesz meg..)

Barka Gerlepár

Barka Gerlepár
Kedvenc ez is.:)Egyszerűen imádom..Mondtam már,hogy a katica jöhet minden mennyiségben??:)


De rég készítettem ezeket is.Talán ez az egyik első Barkám..a Négy Évszak.Bamusz,pamut és gyapjú,csupa finom színben..:)

5 megjegyzés:

  1. Te kis ügyes :)
    Ennyi sapi!!!
    Én még egyet sem horgoltam:(

    VálaszTörlés
  2. Hű, ezek szuperek! A kisfiad nagyon aranyos! Ja, a címkéd is tetszik!

    VálaszTörlés
  3. Köszi lányok!Irenka,én meg nagyobb projektbe nem merek belevágni,a picik mellett csak a sapi gyártás megy,na meg imádom a gyors sikerélményt!:))

    VálaszTörlés
  4. Köszi lányok!Irenka,én meg nagyobb projektbe nem merek belevágni,a picik mellett csak a sapi gyártás megy,na meg imádom a gyors sikerélményt!:))

    VálaszTörlés