2011. szeptember 30., péntek

Nem tétlenkedtem:)

Ez a hajpánt ajándékba készült Lora babának,és olyan jó,hogy ezek már "fejből" készülnek,nem kell mintát nézegetnem..:)Apróság tudom,de nekem nagy dolog..:)

Sajna Dodó nem viseli el a fején hosszú ideig..pedig én elnézegetném..:)

És íme az a bizonyos "8pálcás sbs"!

Barka Gilice,Cseresznye,Paprika,Henna
Vattacukor Szamóca
Szóval nem 7erp,hanem 8 került az ívekbe,(csak mondom ez már a 3.kendő amit így csináltam:))Elnéztem először,aztán így maradt meg a fejemben..vagy mi..,kicsit ívesebb lett a legyező talán..A szegély itt nem látszik,de ugyan úgy készült,mint a virág,Barka Gilicéhez hozzáfogtam egy szál Vattacukrot!Nagyon jól működnek együtt szerintem!


Végül,de nem utolsó sorban,ma ezeket a szépségeket hozta a postás "Marcsimamitól"!:),akivel a fb-os kötős horgolós csoportban ismerkedtünk meg..és az úgy volt,hogy Ő szeretett volna egy lányunokát,akinek köthet cuki csajos dolgokat,én pedig "felajánlottam" Dorkámat erre a célra,mert nekünk,meg nincs kötni tudó,farmon lakó mamink.:)(Van másik kettő,akik más különleges képességekkel rendelkeznek!:))!És Marcsi komolyan gondolta!:)

Marcsi,ezúton is KÖSZÖNJÜK!!:)

Már alig várom,hogy Dorka megkapja!!Még oviban van,de ez lesz az első,ha hazajön!Ma Akaromkáról mesélek Neki este!
Marcsi,megint ráéreztél,Dorka imádja a könyveket,én pedig a régi könyveket!!Köszi,köszi,köszi..Jó,hogy vannak még ilyen emberek!!
Ja és a levél is szuper,ilyet sem kapott még Dodó,visszaírunk!!:)

2 megjegyzés:

  1. nagyon szép a kendőd és szuper ajándékokat kapott Dorka!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett a kendőd! Szuper színeket válogattál!

    VálaszTörlés