2011. szeptember 5., hétfő

Sapi,sapi,sapi

Ezt a sapit már mutattam,most készült hozzá egy sálacska is,így szettben mégjobban tetszik nekem..:) Van 4gombóc szép szürke Barka Gerlepár fonalam,azt hiszem magamnak is ilyesmit horgolok majd..a piros ballonkabátomhoz..mert meg van ám!!Enyém lett végre!!Én már várom az őszt..ilyen se volt még!!:)


Beteg a kis modellem,azt hiszem ez tisztán látszik..:( 2nap ovi után csupa nátha..ez azért dúrva,én felkészültem,na de arra nem ,hogy már 2 nap után lerobban,mi lesz ha tényleg jönnek a járványok??Előre félek..:((
Barka Felhő..hát ez az a fonal amivel én nem tudok mit kezdeni..sehogy sem sikerül belőle jó formájú és méretű sapit kihoznom,idegesít hogy ruganyos..szenvedek vele.Negyedszer bontom vissza,de most már nem is kezdem újra..De nem fog ki rajtam!Fülmelegítők lesznek belőle,valami jó nagy virággal!:)Lehet,hogy ő eredetileg is ez akart lenni!!:))Tuti ezért nem sikerült a sapesz!!:))Meg is nyugodtam,nem én vagyok a béna!:))A fonalaknak is lelkük van,én mondom!!:)

Barka Kabala fiúcska sapkakezdemény.Apukám kérte tőlem,ajándék lesz.:)

Ez itt pedig egy fonalfaló sapka.:)Maradékokból horgoltam,a kék gyapjú fonal  Jandótól származik,nagyon szerettem vele dolgozni,ezért is akartam elhorgolni az utolsó cm-ig.:)A többi pedig Barka Gilice.Ez a sapi egy " korai zsenge "amúgy!!:))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon helyesek! Nekem a "korai zsenge" a kedvencem, gyengém a csíkos. :)

    VálaszTörlés
  2. felhő(féléből) én poncsót csináltam, a legjobb horgolásélményem :) most kötni tervezem!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik a hajcsat és a hajgumi, (lehet virág mániám van?) de most olyan rövid lett a Lora haja, hogy semmit sem tudok bele rakni.
    Szegény Dorka, látszik a képen, hogy beteg.
    Mi hétfőn kezdünk, én is fel vagyok erre készülve.

    VálaszTörlés
  4. Irenka,a csíkos nekem is nagy kedvenc!:)Muzsi,rájöttem,hogy én is horgoltam már ilyesmiből,egy Mülleres fonal volt azt hiszem,és azt én is szerettem horgolni..lehet,hogy nem is a fonallal van a gond..sőt biztos!:)
    Reni,Lora nem lesz örökké rövid hajú,ezek meg örök divatok!:)Majd horgolunk neki ha megnő a haja!

    VálaszTörlés