2011. október 14., péntek

Életjel

Ezt a mellénykét most találtam a szekrényben..Egyik első munkám,és azt hiszem az első Barka rendelésem.Szóval itt lettem biztos benne,hogy nem mostanában fogom letenni a horgolótűt,hogy veszek még Barkát:),és hogy imádom a "nagyit,a kockát is,meg a mamit is,aki horgolni tanított!:)

Ovis mellény lesz belőle,azt hiszem!Ja és a mintát a Horgo-blogon találtam,de sajnos már nem tudom kinél,és amúgy is csak ránézésre horgoltam..szerettem csinálni..:)

Na ez a sapi sajna nem a miénk..:(Ajándék lett egy babának..,de nekünk is kell, ez már biztos,mert igen jól áll Álminak!Köszönet Nórinak,hogy megosztotta az autó mintáját!(A piros nyulat is én követtem el!!):)


Ez pedig az én téli szettem,bár mivel jó nagy tűvel horgoltam(7),elég szellős lett,rendeltem is magamnak egy kis Mosó Masát!:)Már mutattam ezt a sapit,végül is megúszta a lebontást..nem lett olyan  rossz a végeredmény,és ahhoz képest hogy semmi extra,nagyon megszenvedtem vele..nem akart összejönni..aztán végül ez lett belőle,barátkozunk..:)
Kertészkedtünk is a héten,Dodó nagy segítség nekem!!:)Itt megpihent, napfürdőzik!:)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik mindegyik, különösen a kis mellény. Én még nem mertem a nagyikockával megpróbálkozni..

    VálaszTörlés