2011. november 8., kedd

Beúsztam..

Ludmilla Zauberwiese ágyon szunyókál:)
és elment az eszem..Nekiálltam ugyanis amigurumikat gyártani..de nem bántam meg!:)Majt lefotózom az egy éve készülteket,amik miatt úgy elment a kedvem ettől a mókától.Na azok elég bénák lettek..a fonal is gáz volt,én meg még nem tudtam ennyire horgolni..Most újra belefutottam hekkagurumi blogjába,és hát megláttam a bagolyka mintáját,és erős késztetést éreztem,hogy így egy év mindennapos horgolás után ,hogy is menne ez nekem.Hát így sikerült a 2.bagolyka,az elsőt Dorka elvitte az oviba,de majd mutatom.(Hogy én nem tudok rövid mondatokat gyártani..:))

 Este Álmi nagy játékban volt a baglyocskákkal,
az én legnagyobb örömömre!:)Persze Dodónak is
pont baglyozni támadt kedve,úgyhogy még gyártanom kell párat..Ja,és én megymaggal tömtem meg őket,igazi babajáték vált így belőlük!

Őt is én varrtam,mert mostanság megjött a kedvem a babavarráshoz is!És az önbizalmam egyre csak nő!:))Mert ez a baba már sokkal- sokkal jobb tartású és szebb és kifinomultabb és cukibb és  masszívabb és trendibb és,és és,-na jó befejezem az áradozást.:)Szóval nevezzük őt napocskának,(ezért a napsárga frizura),mert Ő egy Napsugár nevű kis gyönyörűségnek készült az első szülinapjára.Az epres ruhája pedig tökéletesen harmonizál Napsi szobájával,ugyanis minden ilyen szövetből készült benne..



A következő sapik Bolyet  mintája alapján készültek.
Napsi másik ajándéka ez az óriásvirágos sapi lett.

Íme Napsugár az ajándékokkal:)
Dorka a saját óriásvirágosában utazás közben..

 Hát ez a kép így szeretett volna megjelenni..és én hagytam neki..:)
Róza nevezetű nagylányé lesz,remélem tetszeni fog neki.:)Mosó Masa ez is,féltem ettől a három színtől,de aztán jó lett szerintem..Angyalkaa fb-os kötős-horgolós oldalról..

Végül Álmikám a sálamban..:)Szerintem gyönyörű!:))


3 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek !!!! Olyan cuki a baba ésaz epres kéz-láb anyaga !!!és már nagyon készül a mediterrán majom fiú, Őt kezdtem el legelsőnek a mostani megrendelésekből :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Szilvi!!:)De jó,már úgy várom,hogy mit fognak szólni a gyerkőcök a majmocskákhoz!!

    VálaszTörlés
  3. Álmosod szerintem is gyönyörű!!!:) szuperek a sapik és a horgolt baglyocskák, no meg a baba is:) gratula!

    VálaszTörlés