2012. január 21., szombat

Újra itt!

Íme az én koronáim!Nekem a magas a kedvencem,Dodó rózsaszínt rendelt magának természetesen..:)vajon ezek már megállnák a helyüket fotóskelléknek??:)Úgy látnám egyszer a "műveimet" profi fotókon édes pici babákon..talán majd egyszer eljutok odáig..:)
A nagy kérdés:díszítsem e őket még gyöngyökkel???Nem tudom eldönteni..és ha valami helyes szalaggal oda lehetne fogatni a buksihoz?Az gáz??




Rozmaringos gnocchi
Mini gasztro rész..:)
Találtam egy fantasztikus gasztro blogot,és azóta egyfolytában onnét sütök-főzök.
Persze,kénytelen vagyok mindíg változtatni a recepten,mert hol ez nincs itthon,hol az..:)


Cseresznyés pite

fahéjas kalács


csokikrém tesztelés
-Jó lesz Anya!:)




Álmos első tortája
És még az történt,hogy Álmi már karácsony előtt elindult!:)
Mindmegette ám!:)

:)
























1 megjegyzés:

  1. A koronákkal kapcsolatban lenne egy kérdésem.
    Te mivel keményíted ?
    Én már próbáltam többféleképpen, de nem az igazi egyik sem.
    Most a cukros-vizessel a hófehér koronám olyan ronda színű lett....volt lakkozott , de nem igazán tartós.
    Köszönöm előre is, édesek a gyerekek!

    VálaszTörlés