2012. február 27., hétfő

Párna és csitt-csatt gyártás..:)

 Végre,végre elkészültem az első (mert lesz több is:)) nagyimintás párnimmal!Imádom...Ugyan ,egyeltalán nem ilyennek terveztem,de egy idő után a fonalak(színek) átvették az irányítást..:)Először is elfogyott a kék fonal,így ugrott az egyszínű oldal.(Amire egyébként piros pöttyös behúzott gombok kerültek volna.)Igen,ilyen bohókásra terveztem,de egy kicsit komolyabbra sikerült..A lényeg,nekem így is tetszik!:)

 Csit-csattok készülnek még,Dodó imádja őket!
Reni,a középső lesz Loráé!!:)
A kék pedig az én kedvencem!:)
Lehet,hogy ez lesz a kokárdám..:)
Ez a kitűző már régóta elkészült,de nem is értem hogyan(Vagyis értem.Amikor elkezdtem ilyesmiket csinálni,még csak a városban keresgéltem kiegészítök után.Aztán rájöttem,hogy Fehérvár siralmas ez ügyben .Itt csak béna selyemszalagot ,béna gombokat és gyöngyöket lehet kapni!:(Tehát innentől a neten vásárolok.:)),egy rémes ezüst szitakötőt varrtam rá.Na azt most végre leszedtem ,és rávarrtam ezt a pöttyös gombocskát!Azt hiszem veszek egy gombbehúzó szerkezetet!!:)Nagyban megkönnyítené a dolgomat..és jó móka!Szerintem...:)



Minimál mobiltok anyukámnak!Csak karácsony óta várt rá..:)

Rémes kép (ez is),de nagyon siettem .Nyakláncpróbálkozás..Barátnőmnek készült szülinapjára,nagyon tetszett neki,sőt még ketten jelentkeztek egy-egy ilyenért.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése