2012. május 26., szombat

Hahó!

Talán 3. nekifutásra sikerül megírni ezt a bejegyzést a szuperfantasztikusújipadomon..ami ahelyett,hogy könnyítené a dolgomat,inkább hátráltat..:(
Nem kommentálom túl,fotóskellék hegyeket fogtok látni..
:)








Cocoon Kuruczné Marcsi fantasztikus fonalából.




Horgolócérnával próbálkoztam most először,jobban ment mint gondoltam!:)került rá még egy kis akrillfesték is..:)




Anyukám "telótöltőtartója":)-anyáknapjára




Ruha készül azipadomnak..












A fb-os crochet kingdom oldalon talált minta alapján készült valamitartó..:)








Ikerbabucik fotózásához!:)




Szintén a fbon láttam ezt a virágot,talán ez is a crochet kingdom oldalon volt..Dorkámnak elkészítettem,a koszorúslányruhájához.




Már van cipellő is!!:))




Kipróbáltam az új Bella színt..tetszik!(Elise-shawl)
Anya-lánya kendő lett,már Dodóé is kész,csak még nincs közös fotó..
És most néhány babafotó a horgolmányaimmal,Reni fotós barátnőmtől:




























Renit megtaláljátok renifoto néven a facebookon,és majd ha megtanultam ide linket gyártani ezen az izén,be is linkelem az oldalát...

Közben sikerült, mert a férjecském kezébe vette az irányítást... :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz dolgokat készítettél, de (ne haragudj) nekem a legjobban mégis Dodi koszorúslányruhás fotója tetszik :o)
    Tüneményes "Unokám" van! :o)

    VálaszTörlés
  2. Ó az én gyönöyrű kislányom. Köszönjük a piros horgolmányokat és a koronát,nagyon jól álltak Laurának. :)

    VálaszTörlés
  3. Gicus,gyönyörű a kislànyod,Reni engedelmèvel feltettem a kèpèt ide,remèlem nem bànod!:)

    VálaszTörlés