2012. április 20., péntek

Nnnna szóval..

Idő közben elkészült a virág párnám.Imádtam horgolni..már megvan  a következőhöz is a fonal.:)Egyszínű lesz,Barka,Gilice-Bodza.



Pici koronák fotózáshoz

Egy drapp korona és az első mohair takaró a 4 közül,amit csináltam,hozzá való hajpánttal.

 Ez a sapi Napsugárnak készült a névnapjára,sajnálom,hogy nincs róla fotó,mert nagyon cuki benne!
Húsvét is volt..ebből a tojásból készült 18db,a végén már nem igazán szerettem horgolni..mondhatni utáltam..:)De egy pár fini vadkolbászért cserébe megérte nem??:)


Itt már nagyon pihent voltam..így kapcsolódtam ki a mohair takarók horgolása közben..:)
Ezek a pántok is fotóskellékek lesznek.
Nem túl gyakori,mikor Dodónak nincs kedve fényképezkedni..akkor ilyen béna képek születnek..:)Azért gyorsan lekaptam ezt a pántot is,mielőtt elviszi a fotós lány.Majd ő csinál vele szuper fotókat!:)

Babatakarók hajpántokkal

Íme a 4 takaró együtt.kb 2 hetem volt rá,hogy elkészüljek  ezekkel,3koronával és a 3 nagy hajpánttal.Nagyon melós volt..De úgy örülök,hogy elkészültem végül.

Kedvenc
Felirat hozzáadása
Végre tudok kagylómintás sapit csinálni!!Egyenlőre még csak mini méretben,rajzról ,de őszig majd kiokoskodom a szaporítást ,hogy Dodónak is tudjak csinálni!

Még minibb sapi,újszülöttre


Ez pedig a legújabb művem,horgolmány festve!Egy kedves megrendelőm mutatott egy képet,hogy kéne neki egy ilyesmi..ez még csak az első próbálkozásom..de szerintem jó lett.A következő már horgolócérnából készül majd!!
Barka Takaró takaró készül..szépen lassan..ráérősen..érdekes ez a fonal..nem rossz,de elszoktam az utóbbi egy másfél évben csak természetes anyagú fonallal dolgoztam..nem nagyon áll rá a kezem..

3 megjegyzés:

  1. stipistopi a rózsaszín újszülött sapi (kagylómintás), ha esetleg nincs gazdája! :))

    VálaszTörlés
  2. jaa és nagyon tetszik az a pántli fazon, amit a szürke mohairhez horgoltál. meg majd.... na majd személyesen! :)

    VálaszTörlés