2012. augusztus 16., csütörtök

Szivárványos..



..szépség készül,végre megint nekem!Japán virágos stóla lesz,
Drops Delight fonalból.Sajna le kellett állnom vele,mert egy gombócból ennyire futotta,és rendelnem kéne..de nincs készleten Barkáéknál..:(




A Takaróval itt tartok..ha nagyon ügyes vagyok,egy sorral tudom növeszteni egy nap alatt,de ehhez a fiacskámnak nagyot kell aludnia délután!:)
Még szerintem 3-4 sor megy bele,aztán vmi szegélyt kell kitalálnom hozzá.




Ez a sapi véletlenül született,viszont annál cukibb lett!(jelzem,nincs gazdája..:))
Ha akarom ,fiús...




Ha akarom lányos berett..:)



Na és ilyet kellett volna horgolnom,csak túl nagy lett,ezért fejeztem be berettnek..aztán még 4x újra kezdtem,és végül sikerült az igazi téli sapi fazon Fruzsi fotós kelléktárába!:)







Ez a manósapi is Fruzsihoz utazott..:)









3 megjegyzés:

  1. A sálad gyönyörű lesz! Szurkolok, hogy sikerüljön még hozzá szerezned :o) A sapik is nagyon szuperek!

    VálaszTörlés
  2. szuper a sálad!!!:)
    és itt írom, így nem vész el, nekünk 2hét alatt lett kész a személyi,most mehetünk érte:) drukk,h Nektek is meglegyen időre;)

    VálaszTörlés
  3. Köszi Marcsi,gondolom előbb utóbb lesz a Barkában ilyen fonal!:)
    Timici,remélem megjön nekünk is,mert ma lefoglaltuk a szállást !:)

    VálaszTörlés